یکی دیگر


انتخاب

من وتو

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 

خدا همه چیز رو جفت آفرید: جز بینی و دهان و قلب، مى دونى چرا؟
چون باید براى خودت ...
یک هم نفس یک هم زبان و یک هم دل پیداکنى
.

 



نظرات شما عزیزان:

parya
ساعت13:29---26 مرداد 1392
گــــاهـــی عکســـی را مـــی ســـوزانیــــم
گـــاهـــی عکســـی مـــا را مـــی ســـوزانـــد
گـــاهـــی بـــا دیـــدن یــک عکـــس ســـاعــت هـــا گــریـــه مـــی کنیـــم
گــــاهــی هـــم ســـالهـــا بــا یـــک عکـــس زنـــدگــی مـــی کنیـــم
و ایــــن یعــنی زنـــدگــــــــی



کج کلاه
ساعت14:08---13 مرداد 1392
وبم حجمش بالا رفته .برای نظر دادن باید از موزیلا وارد شی ولی موزیلا کد قبول نمیکنه.باید بدون کد شوت کنی نظرت رو.اون وقت ارسال میشه .سرعت اکسلورر از موزیلا پایین تره .منم لینکت کردم.

AMIR
ساعت16:02---30 تير 1392
دلتنگ تر از آنم که توان توصیف کردنش را داشته باشم ؛ حتی


برای آنهایی که لحظه ای رهگذر زندگی ام بودند چه برسد به...


چه برسد به اویی که تمام زندگی ام را با چشمانش می گذرانم...!





عسل
ساعت0:05---30 تير 1392
وبت خیلی عالیه لایک

AMIR
ساعت9:18---23 تير 1392

مــَن عـاشقت هــَستـَم ...

פ تـا انتــَهاے ایـن دنیـاے پـُـر از تـُهـے

هـیچ کـارے بـه جـُـز دوسـت داشـتـَنـَت نـَـدارم

هـیچ دلـیلے بــَرای تـَنـها گـُذاشـتـَنت نــَدارم

هـیچ بــَهانه اے بــَراے از یـاد بـُردنــَت

حـَتـے بــَراے لـَحـظه اے نــَدارم....


AMIR
ساعت12:31---22 تير 1392

همیشه نمی توان زد به بی خیالی و گفت :

تنها آمَده اَم ؛ تنها می روم ....

یک وقت هایی ،شاید حتی برای ساعتی یا دقیقه ای ....

کَم می آوری ..........

دل وامانده اَم یک نَفَر را می خواهد......



AMIR
ساعت19:44---21 تير 1392
چون خوشت اومد همینا میزارم.

AMIR
ساعت20:40---19 تير 1392

مرا با "حقیقت" بیازار ؛

اما ....

هرگز با "دروغ" آرامم نکن ... !!!





مریم
ساعت22:30---22 خرداد 1392
سلام عزیزم ممنون اومدی وبت محشره
لایـــــــــــــــــــک


پارسا
ساعت23:01---15 خرداد 1392
لطف داری گلم

پارسا
ساعت22:16---15 خرداد 1392
منظورت به منم است گلم

Mohammad
ساعت20:14---15 خرداد 1392
طاهای 40 روزمون خون ریزی مغزی کرده الان فقط معجزه میتونه کمکش کنه.به دعای همتون نیاز دارم، حتی تو که فکر میکنی خیلی خیلی گناه کاری.

پارسا
ساعت19:52---15 خرداد 1392
میدونم ولی دیگه از تنهای خسته شدم

پارسا
ساعت19:45---15 خرداد 1392
خوب به چشمهایش نگاه کنید ...

از نزدیک!
دستانش را بگیرید!
آنقدر نزدیکش باشید که گرمای نفس هایش را حس کنید!
خوب عطرش را بو بکشید!
موقع بوسیدنش از ته دل ببوسیدش...

از ته دل ببوییدش ...

از ته دل لمسش کنید!...
از ته دل نگاهش کنید ...

از ته دل صدایش کنید!
از تمام لحظات با هم بودن نهایت استفاده را بکنید!
روزی می رود ...
و حسرت همه ی اینهایی که گفتم در دلتان می ماند...


پارسا
ساعت19:41---15 خرداد 1392
من عشقی ندارم که بغلش کنم

ولی دوست داشتم یکی بود بغلش کنم وبهش بگم

خسته شدم از تنهایی
________________________


پارسا
ساعت0:46---15 خرداد 1392
*•.¸♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸

پارسا
ساعت0:44---15 خرداد 1392
دور باشـــی و تــپــــــنده ...
بهتر است از این که ...
نزدیـــک باشی و زننـــــــده ...
این مفــــــهوم را که در رگ هـــایت جاری کنی ...
دیگر تنـــــــــها نخواهی بود ...


پارسا
ساعت0:44---15 خرداد 1392
خــــבا تنها روزنه امیـבے است كه هیچگاه بسته نمے شوב


oO تنها كسے است كه با בهاטּ بسته هم مے تواטּ صـבایش كرב


oO با پاے شكسته هم مے تواטּ سراغش رفت


oO تنها خریـבاریست كه اجناس شكسته را بهتر برمے בارב


oO تنها كسے است كه وقتے همه رفتنـב مے مانـב


پارسا
ساعت0:43---15 خرداد 1392
هراس از دست دادنت
لیوانی‌ست که ناگهان از دست می‌افتد
هراس از دست دادنت
گلدانی سفالی‌ست
که در جایش محکم است
تکانش می‌دهی که نیفتد


پارسا
ساعت0:42---15 خرداد 1392
.:. گــآهــﮯ بـآیــב بـפֿــنــدﮯ .:.:. ✘

✘ .:.:. بــآ صــِدآﮯ ِ بــُلـَنـב .:.:. ✘

✘.:.:. ڪــه ڪــَر شَــوَב آســمــآטּ .:.:. ✘

✘ .:.:. وَ فــَریـآב بــزَنــﮯ .:.:. ✘

✘ .:.:. בُنیــآ .:.:. ✘

✘ .:.:. نـآمـَـرבَم اَگــه بـآ ایـטּ صــבآﮯ פֿـنــבه نَــرَقـصـــونَـمــتـــــ (!) .:.:.
___________________________________
میدونم اما باید بری منتشون رو بگیرید بعدشم دوباره ناز میکنن نمیشه من نمیتونم بکنم والا هنوز کسی نیست که پیداش کنم واسه خودم


سارا
ساعت17:30---14 خرداد 1392
کاترینا جون ممنون از اینکه دعوتم رو قبول کردی

من با افتخار لینکت کردم


سارا
ساعت16:59---14 خرداد 1392

دوری فقط تعبیریست که فاصله ها از ما دارند

اما بی خبرند از نزدیکی دلهایمان .



سارا
ساعت16:58---14 خرداد 1392



هیچ کس از راز دلم آگاه نیست

هیچ کس ازآه دلم به جزقلب تو خبرندارد

من درمسیرقلب توام

چون مسافری و مقصدم افق دورچشمان توست





سارا
ساعت16:58---14 خرداد 1392

در عرض یک دقیقه می شه یک نفر رو خرد کرد...

در یک ساعت می شه یک نفر رو دوست داشت

و در یک روز فقط یک روز می شه عاشق شد

ولی یک عمر طول می کشه تا کسی رو فراموش کرد



سارا
ساعت16:58---14 خرداد 1392
تو اون فرشته ای که وقتی در فصل بهار قدم میزنی

برگ درختان انتظار پاییز را میکشند

تا به جای پاهایت بوسه بزنند




سارا
ساعت16:57---14 خرداد 1392
به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد

به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد

و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است


سارا
ساعت16:57---14 خرداد 1392


من غروب غم انگیز خورشید را زمانی دوست دارم

که بدانم فردایش تو را میبینم . . .



سارا
ساعت16:56---14 خرداد 1392
دستی ز کرم به شانه ی ما نزدی

بالی به هوای دانه ی ما نزدی

دیری ست دلم چشم به راهت دارد

ای عشق سری به خانه ی ما نزدی


سارا
ساعت16:55---14 خرداد 1392
بهترین درسها را در زمان سختی آموختم و دانستم صبور بودن ایمان است و خویشتن داری یک نوع عبادت
فهمیدم ناکامی به معنی تاخیر است نه شکست و خندیدین یک نیایش است.
زندگی در سختی وراحتی سرشار از امید


سارا
ساعت16:55---14 خرداد 1392
به قلبم نشستی نگفتم چرا ؟؟

دلم را شکستی نگفتم چرا ؟؟

یکی خواب شبهای من را ربود....

چو دیدم تو هستی نگفتم چرا ؟؟


سارا
ساعت16:54---14 خرداد 1392



تو مثل لحظه ای هستی که باران تازه می گیرد

و من مرغی که از عشقت فقط بی تاب و حیرانم

تو می ایی و من گل می دهم در سایه چشمت

و بعد از تو منم با غصه های قلب سوزانم







سارا
ساعت16:54---14 خرداد 1392


عشق لالایی بارون تو شباست

نم نم بارون پشت شیشه هاست

لحظه شبنم و برگ گل یاس

لحظه رهایی پرنده هاست

لحظه عزیز با تو بودنه

آخرین پناه موندن منه



سارا
ساعت16:53---14 خرداد 1392
نمیدانم چرا بیمارم امشب

سکوتی خفته در گفتارم امشب

غم اشک دلم آهسته می گفت

پریشان از فراق یارم امشب . . .




سارا
ساعت16:52---14 خرداد 1392


اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن ، از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم




سارا
ساعت16:51---14 خرداد 1392








.

.

.

همه گفتند:

بخشش از بزرگان است

من بخشیدم و هیچ کس نگفت

چقدر بزرگ شدى

همه گفتند:

بلد نبودى حقت را بگیرى . . .

.

سلام وبلاگت خیلی زیبا و پر محتواست

به من هم سر بزن منتظرتم.............[گل][بدرود]







پارسا
ساعت18:54---13 خرداد 1392
سلام عزیزم ولش

پارسا
ساعت12:40---13 خرداد 1392
سلامممممم عزیزم خوبی منم هرچی کردم باز نشد وبلاگ تو اینم وبلاگ من است اگه دوست داستی ی سر هم بهش بزنedris0545.blogfa.com

narges
ساعت22:34---11 خرداد 1392
تاعشق تو آمد در قلبم،تو رفتی،تا آمدم بگویم نرو،رفته بودی،تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم...

omid
ساعت21:34---11 خرداد 1392
are kheili mardunast

omid
ساعت16:55---11 خرداد 1392
http://www.imgiran.com/images/v9165gv3z7mb0k892lo4.gif



bebinesh aji


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, 15:23 بـ ه دستانــ کاترینا ♥


طراح : صـ♥ـدفــ